Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Monday, May 18, 2009

SARANAN AIDA(^_^)

Okeh kali ni EDISI khas (^_~)

ramai cakap "aida, i dah penin, sume lawa.. i taktau nak yang mana, tolong suggestkan"

actly mmg camtu, kalau dah banyak kita jadi rambang mata

sume kalernya lawa(hik3 puji barang sendiri) tapi takpe aida akan gtau kaler2 mana yang lawa okeh :)

1. hitam(wajib beli)-boleh padan ngn banyak baju :)


2. ijau daun pisang juge chantek :) kalernya tak terang sangat actly :)

3. ijau lumut -waaaa ini comeyyy

4. pink pepel (tidakkk ini kaler kesukaanku-dapatkan sekarang ;))
5.mustard-tryla kaler ini mmg menawan kalbu (^_~)

6. maroon- kalau tak beli yang ni mg sesuatu yang rugi lawa woooo (^_~)

7. light choc-kaler ni kaler WAJIB sebab bole masuk ngn banyyakkk baju :)

8.red rose- kaler ni menarik perhatian mmg comeyyy

9.peach- tak syak lagi yang ni memang sesuatu yang adalah amat2 rugi tak beli, sangat comeyyyy

10. sprayy- ni mesti beli, barula tudung akan nampak kemas n terletak,
spray kiwi ni boleh didapati di kedai2 yang berhampiran

aida beli di carefour dia dkt bagaian mcm fabreeze, nila n spray2 baju lain,

aida penuh jupe dikedai2 biasa pon ada,

belila, nnt tudung akan nampak chantek n menawan kalbu hik3 (^_~)


hik3
ni dia top 10 sploh item yang mesti dibeli...
cepat2 kena dapatkan top 10 ni sebelom kehabisan stok :)

5 comments:

.:FaRaHEeN:. said...

pe le facial wash y k.aida pki ek..adeh..sgt bbeza ng saye nih..adoyaii..=p

Nur Aida said...

deh yang.. aida takdela guna yang mahal2 pon aida guna dewajah tapi memula kalau nak stat pakai wat facial dlu k :)

Anonymous said...

salam aida..sy ima.nk tanye..yg aida jual tu tudung 4 segi ke selendang sbb ima tgk mcm selendang pun yer tudung biasa tu pn yer jgk..confius..hehe...tp seriously mmg elegant sgt..n yg spray tu nk gn ms ble ek..sblm or slps gosok tudung..n leh x aida tunjukkn cr pki tudung tu cz ima tgk aida pki nmpk kemas sgt..if leh jgk leh x tunjukkn pic da pkai tudung depan n blakang.. :)

nOtCinDeReLLa said...

hye, sy pun guna kiwi kleen fabric starch tu jugak. selalunya sy guna pd tudung yg sgt lembut n susah dibentuk je. tp ada juga kkwn yg gunakan pd kemeja

Anonymous said...

salam~ aida, red rose tu avail lagi x? :)