Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Saturday, May 23, 2009

UPDATE2 ^_^

okeh aida baru tambah stok

aida restok kaler Pink(light pink)

tapi tak banyak ada, 10 helai je

-aida buat tudung 4 segi tudung rainbow, chantek rainbow ni buat tudung..

jum3 booking skrang =)



yeyye coomeiii nya cik adek kita ni pakai tudung 4 segi rainbow ni.. tengkiuuu

sesape yang nak cepat2 dah tak banyak tinggal :)

oh yea, ni kain tudung rainbownya (^_^)

psst.. Be-Elegant akan muncul dengan tudung terbaru!! dan pastinya hangattt (^_~)

10 comments:

Tautan_Hati said...

biler nk jual tdg ct nih?

Nur Aida said...

pandai kak gee ni.. tunggu... akan ada tudungnya nnt k :)

Anonymous said...

aida..ni shawl ke tudung? bape hinggit?

shnurhazirah said...

aida,kaler ni je ke utk rainbow? kaler yg laen2 takde eh?

Nur Aida said...

yang rainboe ni ada shwl n adad kain tudung baru buat :)

yang shael rm18 tgk dkt label selendang k, n yang kain tudung cam bese rm22, rm20 kaau beli 3 :)

NAZIRAH: aah wat masa skarang ada kaler ni je, nnt aida cube tambahkan lagi okeh :)

Fifiey82 said...

nak beli lah yg renbow tu... cam mana erk... ngan tudung ct tu

SheZAna said...

akak, camane akak pakai shawls tapi cara pakai macam pakai tudung?kemas je bahagian atas tu. akak demo lah sikit.tolong tunjuk ajar. thanx akak..

aegis said...

im intrested dgn tudung yg rainbow tuh..
bley tak email i cara n price untuk dat tudung?

this is my email : aegislui1@gmail.com

.:FaRaHEeN:. said...

akak de x jual slendang y pndek 2?
sye xske la slndg y bsr2...da llt ats kple pon,y lg sblh pnjg lg..haishh..

Fatin Afifa said...

hi aida. i fatin, customer u yg bertudung rainbow tu. i baru buat blog. if ada masa, dtg la tgk2. ;D