Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Sunday, April 15, 2012

UPDATE: POS Hannah Secret lagi...

Salam kawan2... Aida cuma nak maklumkan WAKTU pengPOSan TUDUNG atau HANNAHSECRET kosmetik adalah pada jam 1tgh hari SETIAP HARI kecuali sabtu dan ahad menggunakan POS LAJU.

Perkhidmatan pos laju ini biasanya memakan masa 1 hari sahaja* namun berbeza mengikut destinasi kawan-kawan. Oleh yang demikian, jika kawan-kawan nak SEGERA, kawan-kawan boleh buat pembayaran SEBELUM jam 1tgh hari dan inform aida juga sblom jam 1 tgh hari. Aida akan poskan segera dan insyaallah barang pesanan kawan-kawan akan sampai tepat pada masanya (^_____~)

UTK MAKLUMAT: harga pos bagi SEMENANJUNG RM 6 manakala SABAH & SARAWAK RM9. kepada kawan-kawan yang membuat pembayaran menggunakan MESIN DEPOSIT ATM, MESIN DEPOSIT ATM tidak menerima wang RM 1, atau RM 5. oleh yang demikian, kawan2 bank in RM 80 dan Aida akan pulangkan baki melalui transfer ke akaun kawan-kawan supaya lebih selamat (^__~)





Utk keterangan lanjut mengenai HannahSecret kosmetik boleh klik label HannahSecret kosmetik@gamba di sebelah kanan. Boleh juga hubungi Aida terus di talian 012-9599679, sms@ whats app, atau boleh add ym aida nuraida_zainuddin@yahoo.com @ add fb menggunakan email yang sama

No comments: