Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Monday, April 16, 2012

Hilangkan selsema bayi

Sekarang baby asyik demam+selsema+batuk berkahak. Lama plk tu... Malam2 badan panas, batuk2... Bangun2 mata taleh bukak, hidung beringus... Kesian.... Nak anta g neseri lagi makin teruk.... Sedih.... Tapi, apa blh buat, Maknya kena kuat... Jaga anak sorang2 mmg byk cabarannya... Tapi takpela... Kena kuat nk membesarkan anak...




Sebut pasal selsema, slalu klinik tak bagi ubat selsema pada bayi... Tapi kita mak-mak ni kesian tgk anak sakit... Ada1 ubat Aida rasa sangatla bagus...

Ni dia....gamba ni aida google, tp mcm nila ubatnya


Ubat selsema bayi yang berkesan! Iliadin namanya. Cara paka? Tekan je terus ke hidung bayi, dlm ms 2, 3 hari insyaallah dh kering... Slmt mencuba:)

Cepatla sehat ye... Huhu (T.T)




- Posted using BlogPress from my iPad

7 comments:

iffah imani said...

nak tekan dalam hidung tu yang problem tu....merenggek2 dia lagi hebat...

Nur Aida said...

Hee kejap je... Yang penting, kejap je hingusnya hilang... Kita tgk pon kesian kan.. Klu anta neseri lagila bjangkit plak dkt baby lain... Kesiann huhuu

pn nadia said...

ye betul..ubat nie sgt2 berkesan..nadia dapat dr hospital swasta..bile anak xsihat escp selseme doc akan bg ubat tue....tryla yer :D

Nur Aida said...

Nadia: kannn... kejap je baik... sangat3 berkesan :)

Amni Naeim said...

Salam

sy nk cadangkan 1 krim untuk hilangkan selsema dgn cepat...
kalu berminat baca kat sini

Kenapa Krim? Bukan ke dh byk ubt selsema kat pasaran?
Jawapannya: Sapuan lebih mudah terutamanya pada kanak-kanak dan bayi yang tidak sesuai minum ubat. Kesan mengantuk TIADA. Dengan sapuan ia mengurangkan kesan sampingan pada badan berbanding ubatan minum. lagipun kesannya FANTASTIC!!
https://www.facebook.com/VariousBrandOfProduct

atau hubungi saya SHARIFAH 0143388017

DrSneez4u said...

Sesiapa yang nk cuba DRSneez..boleh COD dengan saya di kawasan seremban atau cari agen yang berdekatan dengan tempat anda.

Aslan Bunga said...

Bat nh kt mana ade jual?