Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Monday, December 31, 2012

SIRI KEHIDUPAN...

Sebelum apa-apa mulakan dengan gamba INI!! Meskipun sudah BASI... tapi hehehe biarkan aje...
Masuk Majalah PAMA... 2012

 Mengimbau kembali saat mengandung 7bulan sempat Aida jalan-jalan ke Solo, Jogja dan akhirnya berlaku kaki Mak Labu ini bengkak dan masa dihabiskan hanya di hotel.

Nasihat Aida di sini, hehehe 7 bulan jalan byk memang lenguh hihihi... Tapi kalau nak jalan juga, OK je :)
Akhirnya 29 June 2011, lahirlah seorang puteri. Time ini baru 4 hari (^__~).

Tiba-tiba, belum habis pantang, hannah kena campak yang teruk sehingga kena serangan kulit.

Huhuhu, sedih sungguh time ni. Oh ya, ini Dr Wan Asma, wife Malik Noor (^_~)
Lepas hari ke-4 hannah dah ok.... Kulit pun dah ok... Alhamdulillah

Lepas tu bawak ke Bidan, untuk cukur rambut dan sunatkan...

Nasib baik tidur je sepanjang-panjang cukur rambut. Kalau nangis, bingit telinga huuhuu...
Ni hari raya Aidilfitri yang pertama. Kami sedondon!!

Bermula dari situ, Hannah akan temani ibunya ke mana-mana. Sama ada ke Perak untuk urusan kerja, dan seterusnya kami ke Cameron!

Yippii sana kami jumpa Pak cik Hashim dan naik ke kebun beliau... Alhamdullilah sempat Hannah jumpa pak cik Hashim dan petik tomato, kobis, brokoli, leek, terung dan cili...

Hannah juga akan sentiasa ikut ke pejabat ibunya jika Hannah demam@ ibunya balik lambat.. huhuhu kesian....

Time ni di Perak, selepas je kes, ambik gamba untuk kenangan... hehehe poyo betul. Tapi takpe, at least ada gamba :)
Dalam mahkamah juga... Walaupun Peguam dan anak guam beliau masih ada.. Tapii.... Jadi aje!! (^_~)
Kesian Hannah, belum habis lagi cuti 3 bulan, Maknya TERPAKSA masuk opis. huuu saat ni memang TAK SUKA! 1st day lepas cuti bersalin terus kes huuuuu (DEM) hehehe
nasib baik mek ni kaki tido... (^__~)

Selepas itu, akhirnya...... Hannah SETAHUN!! Happy Birthday sayang... Oh ya, kek ini di sponsor oleh Liwa... Tenkiu Darling.. susah2 aje, 2 kilo kek yang sungguh sedap!

Membesarkan anak memang banyak cabarannya. Nak-nak hannah duduk nursery, memang selalu tak sihat. Kali ni Hannah kena Pneumonia... huhuhu seminggu di hospital... aduhai.....
Kesian Hannah, habis darah satu baju hukhukhuk...

DAN AKHIRNYA..... Sekarang Puteri ini sudah DEWASA!! hehehe beliau sudah 1 tahun 6 bulan. Sungguh cepat masa berlalu. Jalan sudah laju, cakap belum banyak perkataan. Tapi manja tetap ada. Harap puteri ini membesar dengan sihat, baik budi, taat pada agama dan berguna kepada bangsa dan negara (^__~)


6 comments:

aMyErInAiMiE said...

waaahh..dh tua dh auntie ni smpi Hana dah besar sgt2. mak nye la yang merupakan salah seorang yg memberi auntie Erin kekuatan nak bukak blogshop. mcm2 ilmu share dengan mak nye. mak nye xlokek lgsg ilmu. igt lg..jual2 tudung..YM sume..kak aida la byk membantu^^. pastu kawin, preggy n kuar Hana. nama pun dh sama ngn my sis yg 2thn ni..sungguh cepat masa berlalu..:)

Nur Aida said...

tak tua amy, matured hehehe... ala, amy, kita kawan-kawan kena saling tolong menolong :) Cepatkan 2 tahun ni... mmg cepat, tup2 perasan hannah dh tinggi n besar.. tak rasa plak diri sendiri tua.. hehehe perasan!

oakleyses said...

oakley sunglasses wholesale, christian louboutin uk, uggs on sale, replica watches, christian louboutin, burberry pas cher, louis vuitton, nike roshe, louboutin pas cher, nike air max, air max, nike free run, longchamp outlet, ray ban sunglasses, nike free, ugg boots, replica watches, ray ban sunglasses, louis vuitton outlet, christian louboutin shoes, prada outlet, longchamp outlet, sac longchamp pas cher, louis vuitton, christian louboutin outlet, nike outlet, oakley sunglasses, jordan pas cher, polo outlet, louis vuitton outlet, tiffany and co, tiffany jewelry, oakley sunglasses, jordan shoes, kate spade outlet, polo ralph lauren, ugg boots, cheap oakley sunglasses, gucci handbags, prada handbags, michael kors pas cher, polo ralph lauren outlet online, ray ban sunglasses, tory burch outlet, longchamp outlet, nike air max, louis vuitton outlet, longchamp pas cher, chanel handbags

oakleyses said...

hollister uk, oakley pas cher, true religion jeans, nike roshe run uk, hogan outlet, polo lacoste, michael kors outlet, michael kors outlet online, nike air force, michael kors, michael kors outlet, nike tn, burberry outlet, mulberry uk, nike air max, converse pas cher, uggs outlet, kate spade, ray ban pas cher, sac vanessa bruno, true religion outlet, nike air max uk, new balance, michael kors outlet online, michael kors outlet online, guess pas cher, coach outlet, nike free uk, true religion outlet, north face uk, coach purses, sac hermes, nike air max uk, timberland pas cher, ray ban uk, replica handbags, nike blazer pas cher, uggs outlet, lululemon canada, abercrombie and fitch uk, michael kors outlet online, burberry handbags, coach outlet store online, true religion outlet, michael kors outlet, vans pas cher, north face, ralph lauren uk

oakleyses said...

louboutin, north face outlet, nike huaraches, nike roshe run, nike air max, wedding dresses, valentino shoes, nike trainers uk, babyliss, jimmy choo outlet, instyler, ralph lauren, vans, gucci, herve leger, hermes belt, longchamp uk, hollister, baseball bats, bottega veneta, ghd hair, ferragamo shoes, north face outlet, soccer shoes, new balance shoes, hollister, reebok outlet, insanity workout, nfl jerseys, mcm handbags, beats by dre, mac cosmetics, oakley, converse outlet, p90x workout, vans outlet, ray ban, timberland boots, soccer jerseys, celine handbags, lululemon, converse, chi flat iron, giuseppe zanotti outlet, abercrombie and fitch, mont blanc pens, iphone cases, hollister clothing, asics running shoes, nike air max

oakleyses said...

marc jacobs, moncler, pandora charms, ugg,ugg australia,ugg italia, moncler outlet, supra shoes, canada goose jackets, pandora jewelry, moncler, thomas sabo, doudoune moncler, louis vuitton, wedding dresses, links of london, canada goose outlet, barbour, replica watches, canada goose, juicy couture outlet, canada goose uk, ugg pas cher, ugg, swarovski crystal, coach outlet, swarovski, ugg,uggs,uggs canada, moncler, louis vuitton, canada goose outlet, canada goose, montre pas cher, moncler outlet, ugg uk, pandora jewelry, barbour uk, toms shoes, juicy couture outlet, hollister, louis vuitton, louis vuitton, canada goose outlet, lancel, louis vuitton, canada goose, karen millen uk, moncler, pandora uk, moncler uk