Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Tuesday, April 3, 2012

Kebaikan AIS, airbatu untuk KECANTIKAN wajah

Haaa kali ni Aida nak kongsi petua yang kawan Aida amalkan. Dan Aida sendiri turut mencubanya.

Tahu tak kawan-kawan ais selain dari penyegar tekak ia juga boleh menyegarkan kulit muka, menegangkan wajah serta membuatkan makeup tetap cantik dan lekat pada wajah?

Bagi kawan- kawan yang dah tau, boleh amalkan terus ye. Bagi yang belum tau, jum kita kongsi bersama...

Ok, caranya, ambil seketul ais, dan sapukan pada kulit muka. Sapukan keseluruhan kulit muka, dan selepas tu boleh teruskan dengan pemakaian uv krim@ bedak... Hasilnya mmg menakjubkan! Cubalah!

Untuk merawat kulit bermasalah seperti jerawat AIS juga jawapannya!

CARA: sebelum tidur, selepas mencuci muka, oleskan ais ke seluruh wajah. Lapkan, dan pakai krim malam. Insyaallah, jerawat akan kecut dan semakin berkurangan! Cubalah... Hasilnya, kulit tegang, dan sangat segar!!




- Posted using BlogPress from my iPad

5 comments:

ifa said...

mcm tau je 'kawan' tu.hehe

ifa said...

mcm knl je 'kawan' tu?hehe

Nur Aida said...

Kak ifa, u laa kawan yang i maksudkan :)

Anonymous said...

TIDAK SYAK LAGI KEBERKESANANYA.!!!! Memang benar cuci muka dgn AIS dpt menegangkn kulit muka selain dpt menutup liang pori yg terbuka dan mnjdikn kulit wajah segar, halus dan licin..IMPAK yg paling besar wajah akan kelihatan AWET MUDA..dlu sy x percaya tetapi setelah sebulan mencuba tanpa berputus asa..AKHIRNYA sy mndapat hasilnya..ini BUKAN PROPA..tapi KENYATAAN..tanpa sebrg KOS MAHAL atau suntikkan..kulit yg cantik bersih akhirnya mnjadi milik sy..ALHAMDULLILLAH..

Anonymous said...

Cuma nasihat dr sy lakukanlah secara rutin dan brsungguh2..bagi yg bragama Islam mulakan dgn BISMILLAH & SELAWAT ke atas NABI MUHAMMAD S.A.W...insyALLAH...boleh juga semasa proses membuat ais tersebut dicampurkan sedikit AIR MAWAR sebagai AURA tambahan..Zaman nenek sy dlu air mawar x prnh tinggal..AURA SERI semulajadi katanya...lagipun MAWAR atau bhs omputihnya ROSE ni ada semangatnya tersendiri..Wallahuallam..