Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Tuesday, December 27, 2011

Tumpang tanya pasal.... BLUSHER

Hi...

Aida nk tnyla... Blusher apa eih yang kawan2 pakai dkt muke... Aida nak pakai jgkk... hehehe tetiba rs teringin plak nak tepek2... tapiii aida tak reti nak pilih blusher... Aida tatau pakai makeup kecuali memula pakai eyeliner pastuu eyeshadow coklat ngn jari kelingking hehehe. TERBALIK ke cara tu?

Sesape yang baik hati, bolehla gtau blusher apa yang best eh.. Kesianla Mek da ni nak jugak PINKY PINKY PONG... Haaa brand ngn kaler yang seswai ngn kulit Aida ni eh... Tenkiuuu yer sape2 yang baik (^_~)

Posted by Picasa
(27dis2011)-azam thn dpn, nak pakai BLUSHER!! (^_~)

BABY HANNAH dah semakin meningkat dewasa skrang ... (^_^)
 
Posted by Picasa


 
Posted by Picasa

Hannah lg 2 hari nak masuk 6 bulan hihihi... Dah besar anak Mak (^_~)

4 comments:

cutep!nk✿ladyzaraa said...

blusher maybeline pun ok gak..cr yg kaler yg muda2...hehehehe

Nur Aida said...

hihihihi tenkiu2... Aida sbena tgh cari2 sbb alalu tak seswai blusher huhuhu.. tak pandai beli kot huhu

cikyatz said...

yg jenama avon pon ok jugak..cari kale yg ke peach2 tue..cantik..xla pink sesaje..nak ke oren2nan or ke peach2an..hehe..

Nur Aida said...

cikyatz: klu kaler oren2 peach2 tak nmpk menyungguh sangat kan hehehe... tenkiuuu :)