Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Tuesday, December 14, 2010

KEDAI BUKA BALIK!! (^__~)



SLMT PG kawan2... Mulakan pagi anda dgn senyuman. Paksa senyum spt model bergambar spt di atas (Aida paksa beliau tarik mulut tu sbb beliau sungguh kedekut senyum!)

Hehehehe Aida sudah sehat.. maafkan Aida ye kawan-kawan kerana kamu menunggu dengan penuh kesabaran (cesss prasan mekda!) Yer yer Aida tauuu telah banyak janji palsu telah diberikan antaranya:

1. Aida akan uplod tudung baru mlm niii
2. Tudung ada lagi tapi tak sempat ambil gamba Aida akan ambil malam ni dan uplod...
3. Malam ni Aida cek stok yer..

Sebenarnya alasan-alasan tersebut adalah BENAR kecuali bab malam ni. Sebab asal Malam GAS Aida abis n Aida tdo awal. Walapon Aida online YM sebenanya Aida dah tdo. Maafkan sebab Aida bukan sengaja takmo reply...

OK2 Aida stat niaga balik mlm ni yer! hahahaha MLM NI lagi modalku... Insyaallah DENGAN IZIN ALLAH... Doakan Aida tak tido n tak cakap banyak dengan hausemate Aida sebab bila Aida ckp banyak, gas abis n Aida akan tdo cepat. hehehe

okla babaiii kena Berkhidmat Utk Negara... PEACE!!
 Selamat terhibur dengan IKLAN PEACE jari bengkok ini...
(gambar ihsan ini diambil pada 14hb Dec 2010 jam 8pagi waktu PUTRAJAYA)

Nota Kaki:
- psst lupe gtau.. Prasan tak Aida punye KENING dan bulu mata lebat cket. Prasan tak? hehehe klu tak nmpk, sbenanya Aida nk PRASAN dgn korang hehehe... Aida prasan kening n bulu mata aida lebat cket sebab Aida slalu boh aloe vera dkt kening n bulu mata... Btolll jd lebat cket... Tak nipuuu... Tulaaa masa Aida kasi tips tanak ikot skrg nk nyesal la tuh! Nyesal pon tak guna... Sape suh tak tanam Aloe Vera byk2 dkt rumah muahahaha... G tanam Aloe Vera nuhhh pastuu tepek dkt kening n bulu mata yer, Slmt mencubaaaa~~ (^___~)


9 comments:

syarina azreen said...

salam mekda..hehe..pggil mekda jugok..kelakar sgguh mekda ni..selamat kembali!
wpun xpenah beli lg tudung dr awk(akan datang..hehe)..seronok tengok tudung kat cni..cantik2..nnti akan beli..ngehngeh..=P

Nur Aida said...

salam rina.. haipp kamu sunggoh nakal! OoooOo kamu la yg tak beli tudung mekda lagi yer... hah dh detek sorg! hehehe nnt bli laa... bli laaa yer hehehe... bila kamu belii, kamu akan maaakin jelitaa hehehe (sila baca dgn penuh perasaan) hehehe

ezin said...

u skt ape.moga cpt smbuh

Nur Aida said...

Ezin: Aida sakit ATI... hehehe tadela... cuma skrg sgt banyak penyakit, Antaranya demam panas yg sampai taleh bangun. stakat ni tade sakit serius cuma sebab cuaca kutt.. Oleh yang demikian, jum kita minum air masak yang baaanyak setiap hari. btol dokto ckp sebab kurang minum air cepat jatuh sakit! huhu

tengkiuu Erin :)

Anonymous said...

hahaha kak aida lawokkkkk!!

Nur Aida said...

fuhhh nasib baik lawak menjadikk!! heehehe kak tadi takot anda2 sume marah sebab kak bykkk tabur janji palsu pasal nk update blog.. hehhe menjadik jugak lawak I hehehe

Kak anggap itu satu pujian (hehehe)

Anonymous said...

Hi there,

Thanks for sharing the link - but unfortunately it seems to be down? Does anybody here at be-elegant.blogspot.com have a mirror or another source?


Thanks,
James

salina said...

update ye nnt

salina said...

klu ade tips lg kongsi skali eh, thnks!