Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Tuesday, September 28, 2010

NYAHKAN BINTIK-BINTIK HITAM : Cara 2(^_~)- GUNAKAN KAPASS

ENTRI KECANTIKAN

OKEIII Aida nk kasi tauu CARA yg Ke-2 buang blackhead & Whitehead yg mana cara nii PALINGGG BERKESANNN!! SERUISS!! Try ye.. nnt gtau Aida best tak ehehehe (^_~)

 Tau tak kawan2 apa ituu blackhead&whitehead?? TATAU?? hoho meh nk kasi tunjuk...

1. lihat sibintik2 itam di atas hidung aida tak? haaa itulah dia blackhead&whitehead... Sungguh UDUSS kan.. Soo mari belajar cara meNYAHkannya ngn cara mudah, murah dan selamat serta BERKESAN!!
2. BAHANnya ialah TELOR!! telur ayam ye.. saiz standed (ekekeke mcm nk wat kek) hoho
3. TELUR niii kita nk guna putih telur ye kawan2.. Cara nak amik putih telur... Buat lubang pada atas telur camgini haa... buleh guna pisau ye... Tuangkan putih telur tuu dalam piring..Guna Kapas nii pakai byk telur cket.. tapi tade banyak pon, sebiji telor putih ye.... Haaa jgn kemut2, nk cantek kan.. hehheeh(^_~)

4. AMIK KAPASS..  PASTUU kapas tuu kena carik2 kasi kembang, .. cam ginihaa.. seswai ngn muke kita, sebab jap lagii mak tepek dkt muke, wat mcm masker ye...

5. Amik kapas tadik, pastuu celup dalam putih telur tu.. (ala2 wat roti celop telur- kemahiran wat roti celop telur tuu boleh di apply disini...) (^_~) -gamba nii gamba rituu yg guna tisuu, tapii cara sama je... (^_~)
6. PASTUU kasi tepek ke seluruh muke.. paling penting bahagian idung ye.. sebab situu paling banyak membiaknya blackhead&whitehead nih..

7. TARAAA sudah abis seluruh muke di tepek.... Guna kretiviti masing2 janji penuh di tepek satu muke ye...(jangan duk senyum2.. muke kene serius, sebab nnt ia menegang-tgk Aida tgh serius ok!) ehehehe (^_~)

8. TUNGGU sampai kapas tuu kering.. Sementara nk tunggu kering tu,duk rileks je.. Nk tdo pon buleh! (^_~)
10. NAHHH.. setelah dibukak inilaa hasilnya... tercacak2 blackhead&whitehead tuuu.. NAMPAK TAK?? TILIK bebetul ye.. ada tuu lekat pada tissue...
11. TARAAA muke dh licinn(licin kah?) huhuhu
12. TGK muke ku.. bersihkan.. TIME KASIH putih telorr~~~ (^_~)
KEGUNAAN masker putih telur:
1. Menghilangkan blackhead&whitehead
2. Menegangkan muke jugak... sebab kulit kita akan tegang selepas ituuu

SELAMAT MENCOBA~~~ (^_~)

hasil guna kapas... (dasyat sungguh tarikkannya!)




Bykkan whitehed n blackhed yg terkeluar ni... Ni eksperimen Aida buat pada org yg tak penah buat, mmg byk! hehehe

7 comments:

Anonymous said...

sIs...
c0mel sgGuh...cUte2....
t nk try g0k....

Ct Maizatul Akma said...

dah try wat sblm nie...
mmg menjadi....
kulit rser licin n bersih.....
:)

Anonymous said...

Hello there :D
[URL=http://www.triluliludownload.info]Trilulilu Download[/URL]

Anonymous said...

Have you considered the fact that this might work another way? I am wondering if anyone else has come across something
similar in the past? Let me know your thoughts...

sunshine said...

nk tnye..blackhead&whitehead tu nnt ilang terus or ade balek?
lolz..xpna wat lg..nk cube la pasni..tenkiu2 ^0^

ShArEnA.... said...

wow..!!
dapat lg petuA baru.. tQ..! ;')

anis farhana said...

harap2 berkesan. T.T