Tabungan (^_~)

kawan-kawan meh follow Aida, nnt tinggalkan link jugak eh, nnt Aida follow blog kwn2 (^_~)

Total Pageviews

Thursday, June 18, 2009

PENGUMUMAN

KAWAN-KAWAN sumee...

Seperti yang sedia maklum Aida akan poskan item2 yang kawan2 pesan time lunch hour setiap hari kerja(TAPI kecuali kalau aida tak sempat,aida akan pos keesokkan harinya) tapi DUKACITA dimaklumkan, Be-elegant akan bercuti pada hari Jumaat(untuk pengeposan). Jadi kawan2 kalau nak cepat, leh buat pembayaran sebelum lunch hour pada hari KAMIS (18hb June 2009) yea.

Be-elegant akan kembali beroperasi seperti biasa pada hari ISNIN (22hb June). Yang dah buat pembayaran dan belum terima, nnt gtau aida yea, aida akan cek dengan pos (aida juge takut aida terlepas pandang tak terpos, huk3) pape infom je aida k (^_^)

owh yea, ada beberapa perkara aida nak gtau ni:

1. Hari tu aida ada TERHUTANG (huhuhu lupe bagi balance) aida lupe pada sape, nnt msg atau email aida ye. huk3 sowiiii sangat2..

2. Kawan2 boleh click pada label TESTIMONIAL untuk lihat cara kawan2 kita gayakan tudung2 BE-ELEGANT, mana tau nak jadikan sumber inspirasi cara pemakaian rudung (^_^)

3. Click juga pada label CARA PAKAI SELENDANG untuk mengetahui cara-cara pemakaian seledang BE-ELEGANT ni (^_^)

cepat kawan2 skrang stok dah tak banyak, yang belom order cepat2 order, jangan KETINGGALAN untuk BERGAYA dengan tudung baru sementara stok masih ada(^_~)

Akhir kata, tengkiuuu yea kawan2 sumee :)


upss... Gamba tak bape glamer Aida time PERTANDINGAN PESONA DWAJAH hari tu.




Contoh tudung CT (skrang tak available lagi yea) (^_~)
MMG ramai yang tanya ttg tudung ala CT ni, Aida akan cube dapatkan tudung ni yea. Emmm...skrang agak BZ sket, akan tiba masanya juga, tungguuu (^_^)

3 comments:

Anonymous said...

cepat2lah dapatkan stock tudung CT tau!!!

nOtCinDeReLLa said...

pls check your email..i'm looking forward for your reply. thnx

Anonymous said...

Shadow Creation is the process to change the color of an image or video..Shadow Creation It means correcting the lighting, white color balance, red or blue color balance, so that the image looks more clear or natural